niedziela, 1 grudnia 2013

Październik w obiektywie

To już widzieliście pierwszego dnia :)

Fragment Księgi Jesiennych Demonów Grzędowicza

Moja piękna uliczka w środku nocy

Plaża...

...i molo w Sopocie

Uliczka, którą wracam z zajęć

Dzielna Emi wraca z siłowni

Z autobusu. Chętnie zrobiłabym normalne, bo uwielbiam widok stamtąd, ale niestety ruch pieszych na estakadzie jest zabroniony...

Filiżanka w centrum miasta. Jak się później okazało, była to reklama nowego centrum handlowego

Jedna z głównych ulic w Gdyni całkiem pusta w nocy z poniedziałku na wtorek

Starter... Brzmi prawie jak Starters.

Wybieram fotele do pokoju (mniej więcej od pół roku)

Kubek gorącej herbaty - mój najlepszy przyjaciel na chłodne jesienne wieczory

Widok sprzed domu

Fragment notatek od koleżanki

Gdzieś w Sopocie

Dworzec w Sopocie

Herbaciany bukiecik w Empiku

Żurawinowa Finlandia - kolejna przyjaciółka

Z salonu Black Red White, fajny pomysł na ozdobienie ściany

I znów BRW - Sypialnia LIBERA. Ciekawe, co na to Liber :)

Trzy powyższe z otwarcia wyżej wspomnianego CH Riviera. Czapka spodobała się, bo kojarzy się z Death Note'em, później bubble tea, a na koniec darmowe czekoladki z Reserved

Październikowy stosik. Przyznaję bez bicia, że Pratchetta nie dałam rady przeczytać. Nie mam pojęcia, co skłoniło mnie do pomyślenia, że przeczytam go po angielsku, jak nawet po polsku zdzierżyć go nie potrafię

Koncert Indios Bravos

I oczywiście koncert happysadu


4 komentarze:

  1. O mój boże, koncert happysadu! *.* Oczywiście, po raz kolejny, w cholerę daleko ode mnie ;/
    Tak w ogóle, jestem beznadziejna w szybkim czytaniu - przeczytałam sobie "... i molo w Soplicowie" ;D To chyba jeszcze skutki matury z polskiego ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedna. :( Na pewno kiedyś zajrzą też i do Ciebie.
      Ja już dawno zapomniałam, że istniało takie miejsce...

      Usuń
  2. Fajny jest ten fotel! Kurde, fajnie. Nigdy nie brałam udziału w tej zabawie, ale na grudzień się zdecydowałam i jak głupia się nakręciłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grudzień jest piękny, zdecydowanie zasługuje na uwiecznienie. ;)

      Usuń