niedziela, 2 listopada 2014

Liebster Blog Award

Dziękuję Venus za nominację. :) 

1. Sprawdzałaś kiedyś osobiście teorię "przez żołądek do serca"? Jeśli tak, to czy udało Ci się uwieść drugą osobę?
Nie gotuję najlepiej, więc wolę nie próbować tej metody.

2. Jakie byłyby Twoje 3 życzenia do złotej rybki jakbyś ją złapała?
Poprosiłabym o kawałek szczęścia. Dwa kolejne wybrałabym pewnie w zależności od późniejszej sytuacji.

3. Twoja największa słabość to...?
Słodycze, herbata, sen.

4. Jesteś rannym ptaszkiem czy nocnym markiem?
Śpiochem. Ale gdybym miała wybierać pomiędzy tymi dwoma - nocnym markiem.

5. Skąd bierzesz inspirację na pisanie bloga?
Z życia przede wszystkim, z zasłyszanych przypadkiem dialogów w autobusie, z rozmów ze znajomymi, muzyki, filmów... 

6. Wolisz obcasy czy adidasy?
Wszystko zależy od okazji i mojego aktualnego nastawienia, lubię i to, i to. 

7. Kawa czy herbata?
Zdecydowanie herbata.

8. Makaron czy ryż?
Makaron.

9. W ludziach cenię...?
Szczerość, decyzyjność, pasję. 

10. Twoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa?
Z rodziną na Skwerze pod fontanną, jemy lody, jest słonecznie i spokojnie.

11. Jaką książkę możesz polecić na jesienny wieczór?
Coś krótkiego - Karminowy szal Joanny Chmielewskiej, coś dłuższego - Pan Lodowego Ogrodu Jarosława Grzędowicza.

listopad niby nic, ale wiadomo świata koniec


chodźmy gdziekolwiek indziej


27 komentarzy:

  1. Słodycze i makaron - tęsknię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz do nich aż taką słabość, czy po prostu nie jadłaś od dawna? :)

      Usuń
    2. Od czasów kamicy żywię się pieczywem i jogurtami w 90% :P

      Usuń
    3. Współczuję... Zresztą to chyba niezbyt zdrowa dieta.

      Usuń
    4. Lekarz kazał mi jeść to co przyjmie żołądek. Stosuję się.

      Usuń
    5. Długo tak jeszcze...?

      Usuń
    6. W środę mam wizytę u chirurga, na stówę skieruje mnie do szpitala. Pytanie jaki będzie termin.

      Usuń
    7. Znając polską służbę zdrowia nie ma co liczyć na szybki termin...

      Usuń
    8. Właśnie jest nadzieja, że nie, bo to ordynator w jednym z bardziej znanych krakowskich szpitali.

      Usuń
    9. Oby wszystko poszło po Twojej myśli.

      Usuń
    10. Tylko coraz trudniej to wytrzymać.

      Usuń
  2. mamy takie same słabości :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dosyć popularne są. :)

      Usuń
    2. ale wielu ludzi potrafi je przezwycięzyć :)

      Usuń
  3. Oj herbatka najlepsza na wszelkie smutki. :)

    no i kochana, co sądzisz o płycie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydaje się zwłaszcza w takie jesienne wieczory. :)

      Przede wszystkim jestem porządnie wkurzona na mystic, bo płytę wysłali mi 24 października i przyszła dopiero w czwartek. Przesłuchałam ja parę razy i chyba mi się podoba. :)

      Usuń
    2. Dokładnie :) czasem tracę rachubę, którą to już z kolei piję :)

      a daj spokój, wydanie tej płyty, jej dostarczenie, to jak sami hepisedzi napisali: ilość nieszczęść w przypadku tej płyty jest kolosalna wręcz, ale chociaż moim zdaniem płyta swoim brzmieniem się broni :) daj spokoj do mnie kurier jechał, ja miałam telefon na milczy, zajeżdżam do domu, babcia mówi, że jakiś dostawczak - chyba kurier - miał wypadek, więc ja dzwonię na ten numer, koleś w śmiech że pani, my wieziemy, zle miałem wypadek, i koniec końców dostałam 17ego, ale jak kurier przyjechał i mi wręczał to po prostu śmiech xd

      Usuń
    3. Wiem, wiem. Zresztą czekałam tyle czasu, że te kilka dni już nie robiło mi różnicy. Mam nadzieję, że ich limit pecha się już wyczerpał i nie będą mieli więcej takich nieprzyjemności. :)

      Usuń
    4. A i tak nie znalazło się na niej wiele piosenek, które mnie na youtubowych filmikach zaczarowały.

      Usuń
  4. Krótko zwięźle i na temat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się osttanio zaczytuję w "Nędznikach: xd

    OdpowiedzUsuń
  6. super :) i dowiedziałam się co nieco o Tobie. Ciekawy tytuł książki nie znam - pewnie kiedyś do niej zerknę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki takim zabawom można się więcej dowiedzieć o ludziach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym złapał rybkę, wystarczyłoby mi jedno życzenie. Nie zgadniesz jakie. 3:)
    Słabości mam takie same, też nocny marek ze mnie, też wolę makaron.

    Aż tak źle oceniasz zdolności kulinarne? :P Nie każdy musi wygrać edycję Piekielnej kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  9. W jesienne wieczory herbatka i słodycze z dobra książką, żyć nie umierać ;)

    OdpowiedzUsuń