sobota, 8 listopada 2014

Liebster Blog Award

Tym razem zostałam nominowana do zabawy przez Shadow. Dziękuję Ci bardzo. :)

1.Żałujesz swojego wyborów studiów (bądź szkoły średniej) ?
Tylko trochę.

2.Czego wolałabyś oszczędzić swoim dzieciom?
Samotności, braku przyjaciół.

3.Jesteś za aborcją?
Tak, jeśli dziecko może urodzić się poważnie chore lub zagrożone jest życie matki.

4.Co sądzisz na temat eutanazji?
Jestem za. Możliwe jednak, że zmienię zdanie, jeśli sprawa ta będzie dotyczyła kogoś z moich bliskich.

5.Jesteś osobą wierzącą?
Tak. Wierzę w Boga, choć nie takiego, jakim karmią nas różne religie.

6.Byłabyś w stanie zdecydować się na zabieg in vitro?
Na razie nie myślę o dzieciach.

7.Wolisz kochać czy być kochana?
Chciałabym wiedzieć, jak to jest.

8.Chciałabyś utrzymywać ze mną kontakt prywatny?
Nie narzekam na nadmiar znajomych, więc chętnie nawiążę kontakt prywatny.

9.Dlaczego postanowiłaś zacząć prowadzić swojego bloga? Jaka wiążę się z nim historia?
Moja przyjaciółka miała, więc ja też założyłam. Spodobało mi się to i tak piszę już ponad sześć lat.

10.Co robisz w wolnym czasie?
Śpię, słucham muzyki, czytam, oglądam animce, jeżdżę na rowerze, spaceruję, bawię się z psem, spotykam z przyjaciółmi, piszę...

11.Czujesz się na osobę w swoim wieku? Odpowiedź uzasadnij ;)
Nie, czuję się na szesnaście lat. Jeszcze nie zdążyłam dorosnąć.

Nie nominuję nikogo, bo nie mam siły ani chęci na wymyślanie pytań.


I mam uczucie, że nie ma już o czym mówić. I nigdy nie będzie. Bo słowa nie mogą wyrazić pustki. Im jest ich więcej, tym bardziej kłamią.
Anna Onichimowska

71 komentarzy:

  1. hehe mam podobnie też nie czuję się na swój wiek :) ciekawe pytania dostałaś i poruszają ciężkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób tak ma. :)

      Usuń
    2. Szkoda, że te lata tak szybko lecą

      Usuń
    3. Nie ma co żałować, bo i tak nic na to nie poradzimy.

      Usuń
  2. Odczułam to tak jakby te pytania były dopasowane do miesiące, który teraz mamy. Dość trudne pytania, ale dałaś radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak. Listopad jest raczej przygnębiający.

      Usuń
    2. A te pytania jakoś się dopasowały, ale zleci raz dwa i będzie grudzień bardziej weselszy ;)

      Usuń
    3. Mam taką nadzieję. Zawsze grudzień był dla mnie dobrym miesiącem.

      Usuń
    4. No tak święta i ten klimat :)

      Usuń
    5. Właśnie. I trochę wolnego. :)

      Usuń
    6. Hm kto będzie miał to będzie miał ;)

      Usuń
  3. Zaczynam się czuć staro jak czytam, że czujecie się na 16 lat ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do tego pisania bloga to się muszę przytknąć, bo czasem robisz takie przerwy że nie wiem czy Ty jeszcze w ogóle jesteś czy będziesz czy już nie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie zamierzam rezygnować, a nawet gdyby coś takiego przyszło mi do głowy, obiecuję, że oznajmię to wszem i wobec. :) Poza tym jak Ci za mną tak tęskno, zawsze możesz do mnie napisać. ;)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że nie oznajmisz nam tak przykrej wiadomości tylko po prostu będziesz :)

      Usuń
    3. Też mam taką nadzieję. Lubię sobie wyobrażać, jak za kilkadziesiąt lat będę pisała na blogu o zrobionych na drutach szalikach dla wnucząt. :D

      Usuń
    4. No nie xD Ależ Ty masz ostatnio poczucie humoru xD
      Myślisz, że będziesz taką babulinką w przyszłosci co szyje na drutach? :P

      Usuń
    5. Właściwie to nie. Będę zdawała relacje z koncertów ("Za moich czasów głośniej grali"), zmuszała wnuki do oglądania One Piece'a ("To już 10504255186 odcinek, a oni dalej nie znaleźli One Piece'a... Nawet ja szybciej bym to zrobiła"), kończyła moją kolejną książkę i podróżowała po całym świecie. ;)

      Usuń
    6. Dużo lepiej to brzmi! :D

      Usuń
    7. I jeśli będziesz tylko chciała to tak będzie :)

      Usuń
    8. Będzie, będzie. O ile dożyję. :P

      Usuń
    9. A no z tym już może być różnie :)Pytanie czy nam w ogóle będzie dane zostać emerytem? :P

      Usuń
    10. Za kilkadziesiąt lat... :P

      Usuń
    11. No tak, ale czy znów nie przedłużą wieku emerytalnego? :P

      Usuń
  5. Ja też nie czuję się na swój wiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko czy to dobrze, czy źle?

      Usuń
    2. Ja też. Pewnie to zależy od sytuacji. :)

      Usuń
    3. Czyli dalej nic nie wiadomo. ;) Ale mówią, że masz tyle lat, na ile się czujesz...

      Usuń
    4. Mówią na tyle na ile wyglądam a mam o 7 więcej niż 16 :p

      Usuń
  6. przybij piąteczkę... chyba jesteśmy niedorosłe 'szesnastki' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąteczka! Chciałabym cały czas mieć tyle lat... :P

      Usuń
  7. Fajne jest to, że bloga zazwyczaj zakłada się z jakichś błahych powodów, a później trudno się z nim rozstać :) No i ja też nie czuję się na moje 24 lata. Może nie znowu na te 8 mniej, ale tak z 6 to na pewno .___.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku nie pomyślałabym, że kilka lat później blog będzie ważną częścią mojego życia... :)
      To u mnie też wychodzi jakieś 6 lat mniej. :D

      Usuń
    2. Miałam tak samo. Chyba nikt na początku tego nie podejrzewa :)
      No to jesteśmy w porządku! xD

      Usuń
    3. I to jest właśnie najlepsze. Zresztą chyba ze wszystkim tak jest - poznając człowieka, nie jesteśmy w stanie przewidzieć, że może stać się miłością życia albo najlepszym przyjacielem, wszystko rodzi się z czasem. :)
      Skoro tak mówisz. :D

      Usuń
    4. Masz absolutną rację :D Chociaż czasem niektóre rzeczy są wiadome od początku, to jednak znaczna większość przychodzi dopiero z czasem.

      Usuń
  8. ja się czuje na jakieś 35 lat ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niedobrze. Odmłódź się jakoś. :P

      Usuń
    2. Przy okazji, jak zdrowie?

      Usuń
    3. młodo wyglądam więc się równoważy ;)

      teraz trochę lepiej...

      Usuń
    4. Ja wyglądam na młodszą i na młodszą się czuję, tylko dokumenty nie pasują. :P

      To dobrze. :)

      Usuń
  9. ha! kupiłaś mnie odpowiedzią na ostatnie pytanie ;)
    w ogóle dziewczyna zadała ciekawe, oryginalne pytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam już tyle pytań związanych z tym tagiem, że żadne nie wydają mi się już oryginalne. :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Zarąbiście tak obchodzić co roku 16 lat :p Oszczędzimy na świeczkach do torta :D

      Usuń
  11. Też nie zdążyłam dorosnąć i szybko się na to nie zapowiada chyba. Ale w sumie uważam, ze to dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie jestem tego taka pewna. Kiedyś życie pewnie nam za to dokopie. :)

      Usuń
  12. Ja czasem czuję, jakbym wciąż miała te 10 lat (np. kiedy ozdabiam notatki kolorowymi pisaczkami...) albo gdy bawię się z bratem ciotecznym. Natomiast częściej niestety czuję się staro, jakbym miała jakąś czterdziechę na karku xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dziesięć lat rozumiem, ale skąd Ci się czterdziestka wzięła? :)

      Usuń
  13. Punkt dziewiąty - praktycznie identycznie jak w moim przypadku :p W tym tygodniu stuknęło mi 6 lat :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie wszystkiego najlepszego. ;)
      Mi w styczniu stuknie siódemka.

      Usuń
    2. Dziękuję ;D
      O proszę, tu już niebawem - ale te lata lecą...

      Usuń
  14. Też nie czuję się na swoje lata, więc piona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dojrzałe pytania :) chyba zawsze będę się czuła na jakieś 18 lat ^^

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Och, nie wiedziałam, że oglądasz anime. Stąd ten nagłówek. A czytasz mangi? Jaki typ anime/ mang lubisz? Nie musisz odpowiadać na te pytania, ale jestem bardzo ciekawa. Ja też nie czuję się zawsze na swój wiek. Są chwile gdy czuję, że mam więcej lat od innych. jestem dojrzalsza, nie oceniam innych, nie wyśmiewam. Mam więcej doświadczenia od niektórych osób. Innym razem wygłupiam się i robię głupie rzeczy czując się przy tym jak dwunastolatka/ jedenastolatka. A czasem... po prostu czuję się na swój wiek. Tak już mam.

    OdpowiedzUsuń