piątek, 30 stycznia 2015

My computer thinks I'm gay

Zanim się obejrzałam, minęła siódma rocznica mojego blogowania. Trudno mi uwierzyć, że już tak długo zawracam głowę nie tylko znajomym i rodzinie, ale także ludziom w internecie... Siódemka to podobno szczęśliwa liczba, więc liczę na co najmniej drugie tyle. 

Czas na obiecane przemyślenia. A przynajmniej ich część, bo te najbardziej osobiste nie chcą mi przejść przez palce.
Za często mówię nie wiem. I nie mam tu na myśli odpowiedzi na pytania z wiedzy ogólnej, ale te całkiem prywatne, począwszy od To co chcesz dziś robić? po Co chcesz robić w życiu? 
Nie mogę każdego mojego zachowania tłumaczyć bo tak już mam, bo taka już jestem, czy wyżej wspomnianym nie wiem. Może powinnam mniej głupio się tłumaczyć, a może po prostu mniej głupio zachowywać...
Jeśli w dalszym ciągu będę tak dużo mówiła o sobie, swoich uczuciach i emocjach, to kiedyś w końcu pęknę jak bańka mydlana.
Nie rozumiem ludzi. Im więcej ich poznaję, tym bardziej zdaję sobie z tego sprawę. Chociaż z drugiej strony: czy ludzi trzeba rozumieć, żeby ich kochać?
Choćbym położyła się w nocy na ulicy i patrząc w gwiazdy czekała, aż przejedzie mnie walec, prawdopodobieństwo, że tak się stanie, jest raczej niewielkie. A nawet jeśli, to raczej moich problemów nie rozwiąże, w końcu tyle chcę jeszcze zrobić w życiu (na przykład doczekać końca One Piece'a, co z pewnością jeszcze trochę potrwa)!


My computer thinks I'm gay
I threw that piece of junk away
On the Champs-Elysées
As I was walking home

This is my last communiqué
Down the super highway
All that I have left to say
In a single tome

I got too many friends
Too many people
That I'll never meet
And I'll never be there for
I'll never be there for
Cause I'll never be there

If I could give it all away
Will it come back to me someday
Like a needle in the hay
Or an expensive stone

But I got a reason to declaim
The applications are to blame
For all my sorrow and my pain
A feeling so alone

I got too many friends
Too many people
That I'll never meet
And I'll never be there for
I'll never be there for
Cause I'll never be there

My computer thinks I'm gay
What's the difference anyway
When all the people do all day
Is stare into a phone

I got too many friends
Too many people
That I'll never meet
And I'll never be there for
I'll never be there for
Cause I'll never be there

30 komentarzy:

  1. Dlaczego to, że dużo o sobie mówisz, ma spowodować, że pękniesz?

    Orany, siedem lat. Wuchta czasu! Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam, że w internecie nie słychać ironii. To "dużo" miało być ironiczne.

      Usuń
    2. Aha, no tak. Wybacz, może ja to tego nie odczytałam? :d

      Usuń
    3. W każdym razie teraz już wiesz, co miałam na myśli.

      Usuń
  2. Życzę Ci kolejnych takich siedem lat.
    http://and-for-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie niedługo będzie aż 10 lat jak bloguję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ten czas leci ;D Mi w tym roku strzela dekada.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, to bardzo długo blogujesz :) Mi dopiero 5 lat niedawno stuknęło :) No to życzę drugich tylu lat i jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem po prostu te z pewnych rzeczy nie wiem, ale lepiej po prostu znać odpowiedzi nawet na trudne pytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o tym. Ale wiedzieć to jedno, praktyka - zupełnie inna bajka.

      Usuń
    2. No w praktyce bywa ciężko. Nawet za bardzo. Ale w końcu po to są te trudności, żeby je pokonywać. Ja też jestem trochę w blogosferze.

      Usuń
    3. Chciałabym umieć je pokonywać...
      Stare wyjadaczki już jesteśmy.

      Usuń
  7. ja 8 rocznica blogowania w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzi jest ciężko zrozumieć, bo nawet dla siebie samych bywamy za bardzo skomplikowani i zmienni
    oby tych rocznic było 1000000......:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, sama siebie nie rozumiem, więc jak mam to komuś wytłumaczyć :D
      Tak długo raczej nie będę żyła, ale dziękuję. :)

      Usuń
    2. Może kiedyś znajdę kamień filozoficzny. :)

      Usuń
  9. Z tym walcem to wymyśliłaś :P
    Ale faktem jest, że często mówisz "nie wiem" i "tak już mam" :P
    Ale przecież nie musisz się każdemu tłumaczyć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mnie natchnęło i już. :)
      Każdemu nie, ale niektórym by wypadało...

      Usuń
    2. Komu na przykład? :P

      Usuń
    3. Moim chłopakom. XD

      Usuń