sobota, 21 czerwca 2014

Dawno mamy już za sobą pierwsze kroki w chmurach

Logika mojego zachowania powala. Najpierw narzekam, że faceci są jak dzieci, po czym zachowuję się bardzo dojrzale nie odpisując na sms-a... bo nie. Najpierw wkurzam się, że nie zadzwonił, potem denerwuję się, że napisał. Twierdzę, że nie jestem wściekła, ale to też nie tak, że wszystko jest w porządku. 

Podpytam, kiedy będzie w domu. Spotkamy się, napijemy i wyjaśnimy to, co powinniśmy byli wyjaśnić sobie już wtedy. 

Nie brakuje mi jego. Tęsknię za tym, że był

Która wersja Stąpając po niepewnym gruncie podoba się wam bardziej: Pidżamy czy Happysadu


129 komentarzy:

  1. Z całą miłością, jaką darzę happysad, Stąpając... wolę Pidżamowskie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale obie wersje są dobre, nie? ;)

      Usuń
    2. Jup, ale szczerze to pierwszą poznałam Pidżamowską i w ogóle nie ma studyjnej nagranej happysadu to lepiej się słucha... no a bądźmy szczerzy, głos Kuby w każdej piosence jest obłędny :)

      Usuń
    3. Najlepiej słucha się na żywo. :P I nie mogę zdecydować się na żadną z wersji, lubię obie.

      Usuń
    4. Na żywo nie słyszałam :)

      Usuń
    5. Choć.... może śpiewali na koncertach, ja czasem jak stoję pod sceną to nie ogarniam :P

      Usuń
    6. Hah. W sobotę na koncercie byłam i zagrali - nieziemsko :)

      Usuń
  2. ech baby i faceci to istoty które najlepiej dogadają się o pijaku tak uważam i wtedy każdą debatę można poprowadzić czy o pisaniu sms czy dzwonieniu ;p na trzeźwno ni ch* ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy ustalanie czegoś po pijaku to dobra metoda. :P

      Usuń
    2. w trakcie picia - najlepsza zabawa to dumanie na poważne sprawy:D ale po wytrzeźwieniu już nie :D

      Usuń
    3. Prawda. :D Ale ja nie powinnam dużo pić. :P

      Usuń
    4. ja też nie;p wątroba mi pęknie :D

      Usuń
    5. A ja zwyczajnie nie mam głowy do picia. :)

      Usuń
    6. ja np tylko wino trawie w większych ilościach, wódka - 5 kieliszków i leżę :D

      Usuń
    7. A ja za winem nie przepadam. Whisky z colą, wódka z pepsi, piwo... Byle nie za dużo. :)

      Usuń
    8. wczoraj piłam rum z colą.... xd

      Usuń
    9. I jakie wrażenia? :P

      Usuń
    10. I dobrze. :D Trzeba czasem zaszaleć. :P

      Usuń
    11. tylko kac ma wtedy inne zdanie;p

      Usuń
  3. jakie my kobiety bywamy skomplikowane czasem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety. Same siebie nie rozumiemy. :P

      Usuń
    2. ale myślę , że nie ma ludzi idealny każdy jest zmienny. Może my kobiety trochę bardziej , bo mamy 100 pomysłów na godzinę :P no i te hormony

      Usuń
    3. Hormony to dobra wymówka. :)

      Usuń
    4. A jak jest facetów wymówka hehe :P nie mają

      Usuń
  4. Pidżama, Pidżama i jeszcze raz Pidżama, ale też nie przepadam za Happysadem, więc nie jestem obiektywny:)
    W każdym razie nieraz po prostu tęsknimy za obecnością, nie za daną osobą. Czasem nam potrzebny dotyk, nie konkretne ręce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha ;D To jest tak bardzo babskie rozumowanie ;D
    Pidżama! :) Ale pewno dlatego, że się przyzwyczaiłam do tego wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach te kobiety :D Gdybyśmy się chociaż same rozumiały xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! A tu nic z tego. :P

      Usuń
    2. Trochę straszny ten urok. :P

      Usuń
    3. E tam :P Faceci już od dawna to wiedzą, my w sumie też, da się z tym żyć chyba xD

      Usuń
    4. Da się, ale co to za życie? :P

      Usuń
    5. Kochana, gdyby wszystko było takie proste to by było za nudno :P

      Usuń
    6. Czasem trochę nudy by się przydało. :)

      Usuń
    7. To wyłącz telefon i fb i zaszyj się z książką :P Najlepiej z poezją xD

      Usuń
    8. Nie ma tak dobrze. :P

      Usuń
    9. Czemu? :P Dla chcącego nic trudnego :P

      Usuń
    10. Rodzinka nie dałaby mi spokoju. :P

      Usuń
    11. Jakbyś im wytłumaczyła, że chcesz chwili spokoju to może by Ci go dali? :P

      Usuń
    12. Serio, serio, nie udałoby się.

      Usuń
    13. To co oni tacy wredni? :P

      Usuń
  7. Kobieta zdecydować czasami nie potrafi XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba mam ten problem jeszcze częściej niż przeciętna kobieta. :P

      Usuń
    2. Aż tak dobrze mnie nie znasz, żeby zaprzeczać. :P

      Usuń
  8. My kobiety tak mamy, w ogóle nie ogarniamy naszego postępowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W uczuciach wychodzi najwyraźniej cała nasza kobieca, pokręcona natura :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczucia są głupie... Jak mogę się ich pozbyć? :P

      Usuń
  10. Chyba każda kobieta ma takie momenty. Czasami bronię się, że przecież ja się tak nie zachowuję, a za jakiś czas okazuje się, że jednak używam mocnego argumentu : "bo nie", taka nasza natura. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy innych brakuje, "bo nie" pasuje idealnie. :)

      Usuń
  11. Na szczęście my kobiety możemy wszystko zwalić na hormony ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. typowa z Ciebie kobitka xD nic a nic mnie to nie dziwi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień dobry. Jesteś kobietą. Do widzenia :P
    Ejj mi się 2 razy otworzyła Pidżama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd wiesz? :D Nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie. :P
      Ech, rzeczywiście źle zalinkowałam. Zaraz poprawię. :)

      Usuń
    2. Jesteś kobietą, prawda? Nawet nie pisz, że jest inaczej :P

      Usuń
    3. Jestem, jestem. :)

      Usuń
    4. To co mnie straszysz :D

      Usuń
  14. Kobiety to dziwne stworzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo. Czasem chciałabym być prosta jak facet. :P

      Usuń
    2. wiesz.. ja też bym chciała, serio :P

      Usuń
    3. To co? Zmieniamy płeć? XD

      Usuń
    4. zmiana płci chyba tutaj nic nie zmieni, bo to kwestia kobiecej psychiki ;D

      Usuń
    5. Rozwiałaś moje nadzieje :P

      Usuń
    6. Właśnie widzę. :P

      Usuń
    7. nie wiem czy chciałabym być facetem - duszą i ciałem :P:P

      Usuń
  15. O kochana, widze ze masz huśtaweczkę nastrójów ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też tak nie raz miałam, raz zła, że żadnego odzewu, a potem nie odpisuje, by zobaczył jak to jest czekać na wiadomość lub telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To chyba normalne u kobiet ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno każdej się czasem coś takiego zdarzyło. :)

      Usuń
  18. Jak ja dawno tak się nie zachowywałam. Chyba za często spędzam czas z facetami. Powoli udziela mi się ich sposób myślenia. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem zazdroszczę im tego prostego sposobu myślenia. :)

      Usuń
  19. Doskonale Cię rozumiem, bo zachowuje się tak samo. Ale swojego zachowania nie rozumiem.
    happysad zawsze najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bo cóż... m i e ć kogoś to zupełnie inne pojęcie niż z kimś b y ć.
    A ostatnie pytanie... zbyt skomplikowane ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety. Mała rzecz, a robi wielką różnicę.

      Usuń
    2. Może i stety... tylko w przypadku tej drugiej opcji trzeba się dłużej naszukać... albo właściwie to naczekać.

      Usuń
  21. A kto powiedział, że w postępowaniu zawsze musi być logika? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musi być, ale czasem by się przydała. :)

      Usuń
    2. U mnie też często jej nie ma, ale może taki urok młodości? :)

      Usuń
  22. Czyżby kolejny dowód na to, ze kobieta zmienną jest?

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś kobietą i wymagasz od siebie logiki? Nie przesadzaj. ^^

    Fajna ta happysadowska. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Co wieczór łapię się na tym, co przedstawia załączony rysunek do posta. Choć moja miłość z podstawówki okazała się podła, niedojrzała... ogólnie mówiąc - suką, to kładąc się spać wspominam, gdy była.

    Happysad - więcej energii w tym utworze. (:

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszyscy czasami zachowujemy się jak dzieci. A stwierdzenie "bo nie", jest akurat bardzo kobiece, a raczej babskie, bo bardzo często to jest nasz argument na wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki trafny ten argument. xD

      Usuń
    2. Tego nie zaprzeczam :D Jest to argument, z którym nie idzie dyskutować :D

      Usuń
  26. Skojarzyła mi się częsta wymiana zdań z Lubym.
    -Wszystko ok?
    JA: Tak... (A potem wybucham płączem albo foch na pół dnia...) ;)

    Chyba hormony u nas buzują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem cię o tym. Ale chyba nie da się na to nic poradzić...

      Usuń
    2. Da się - słuchać rozumu, nie serca. :P

      Usuń
    3. Ha, kobiety i słuchanie rozumu :)

      Usuń
  27. Sama jestem kobietą, a twierdzę, że naprawdę ciężko nas zrozumieć. Faceci przecież są prości jak budowa cepa. Ja czasami tęsknię po prostu za tym, że kogoś zawsze przy sobie miałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiem wątpić w prostotę budowy facetów. Może nie są skomplikowani jak systemy we współczesnych autach, ale i tak trzeba trochę o nich wiedzieć.

      Usuń
  28. Wyjaśniliście? :D
    Bez kitu, ja nigdy nie zrozumiem tej gry damsko-męskiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest coś do rozumienia? Po prostu się ją przyjmuje i koniec tematu.

      Usuń
  29. U kobiety to normalne jest przecież :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń