czwartek, 27 lutego 2014

Dzień 7: Post z torebki

Wróciła Czerwona Szminka, a wraz z nią 30 day challenge. Czas pokazać, co mam w torebce:


Górny rządek (od lewej):
  • Portfel kupiony w Mohito. Niestety nie jest taki wypchany, na jaki wygląda.
  • Długopisy
  • Słuchawki do telefonu
  • Wampirowca - kukiełka na palec, którą dostałam od przyjaciółki. 
  • Kalendarz
  • Książka - tym razem jest to Gra Endera.
  • Krem do rąk (Biedronka), tusz do rzęs (Eveline), podkład (Rimmel), błyszczyk (Inglot), korektor (?) - zwykle te kosmetyki spokojnie wystarczają mi do szczęścia.
  • Chusteczki

Dolny rządek:
  • Zestaw do soczewek - w środku lusterko, pojemniczek z płynem, pudełko na soczewki. Świetna rzecz.
  • Pomadka ochronna (Nivea)
  • Karta magnetyczna do pracy
  • Tabletki przeciwbólowe
  • Klucze z otwieraczem do kapsli, również prezent, przywieziony z Norwegii.
  • Pendrive
  • Mini latarka
  • Żel antybakteryjny do rąk
  • Chwilówki - bo najlepsze cukierki to darmowe cukierki. 
  • Telefonu nie ma, bo to właśnie nim robiłam zdjęcie. 

#Nie znoszę ludzi, którzy najpierw mnie wkurzają, a potem wyskakują z "Ale nie strzelaj focha!"... Przynajmniej dopóki nie przypomnę sobie, że wcale nie muszę z nimi rozmawiać. ;) #Pogoda ostatnio dopisuje, więc spaceruję i robię sporo zdjęć. Kilka z nich wrzucę pewnie w najbliższym czasie. #Może wreszcie dokończę ten tag? Życzcie mi powodzenia. 

89 komentarzy:

  1. Portfel masz boski, takiego stylowego jeszcze nie widziałam :)
    Ten tag jeszcze żyje? A to zdziwko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Moja mama ma taki czarny, też elegancko wygląda.
      Żyje, tagi tak łatwo nie umierają. ;)

      Usuń
    2. Twój jest na pewno bardziej odstrzałowy, czerń to czysta klasyka :)
      Żebyś wiedziała! Znów zostałam nominowana do Liebstera :D

      Usuń
    3. Liebster to dopiero zaraza. :D

      Usuń
    4. Zagadka nieśmiertelności :D

      Usuń
    5. Never ending story. :D

      Usuń
    6. Zanuciłabym, ale fałszuję :P

      Usuń
    7. Nie musisz, znam ją. Często leci w radiu Złote Przeboje. :D

      Usuń
    8. Słuchasz tego radia? :D

      Usuń
    9. Radio w pracy odbiera tylko tę stację, więc nie mam wyboru. :)

      Usuń
    10. Ja tylko czasami, w samochodzie. Dłużej bym nie mogła :)

      Usuń
    11. I tak jest lepsze od tych stacji, w których leci "popularna" muzyka...

      Usuń
    12. Tu masz rację. Kiedyś nawet lubiłam tego posłuchać, ale zaczęłam dostawać fioła, słysząc w kółko te same utwory :P

      Usuń
  2. Widzę tam fretkę i używam tej samej pomadki do ust XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze widzisz. :D A pomadka jest świetna. Ładnie pachnie, wygląda też nieźle i smakuje nie najgorzej. ;)

      Usuń
  3. Słodki kalendarz! :D I kosmetyki - każdy z innej parafii, prawie jak u mnie. No i życzę powodzenia w dokończeniu tagu! Albo nie. Po prostu weź się za niego! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w torebce noszę perfumy, chusteczki, dokumenty, portfel, tampony, szminkę i grzebień :D i klucze xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogoda jest super. Nie dość, że ładnie to jak ciepło. We wtorek było u mnie 15 stopni :D Musiałam ściągnąć kurtkę bo nie dało się wytrzymać :D
    Ile zapłaciłaś za ten portfel śliczny? Bo się rozglądam za nowym bo mój się już zniszczył :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie takich "upałów" jeszcze nie ma, ale zmieniłam już kurtkę na wiosenną. :)
      Za portfel płaciłam chyba 44,90 zł po przecenie, ale to było dosyć dawno.

      Usuń
    2. U mnie już też nie :( Od kilku dni temperatura waha się w granicach 2-5 stopni :( A już było tak obiecująco...
      Portfel jest prześliczny :)

      Usuń
    3. Byle śnieg nie spadł. ;)
      Ostatnio widziałam ładne w House, ledwo powstrzymałam się przed kupieniem. :)

      Usuń
    4. No właśnie! :P Nikt mi nie chce wierzyć, że jeszcze może spaść :P Tylko wszyscy mi odpowiadają: "eee, nie spadnie już" :P Jak w maju widziałam śnieg to ja się nie zdziwię :P
      O, to muszę zajrzeć ;p Moze mi Ciacho na dzień kobiet kupi :D

      Usuń
    5. Też bym się nie zdziwiła. :)
      Ja nie mam faceta, to tatusia spróbuję na zakupy wyciągnąć. :P Już rozejrzałam się po sklepach i kilka rzeczy wpadło mi w oko. ;)

      Usuń
    6. Oglądałam pogodę na następne 16 dni i powiem Ci, że za 2 tygodnie będzie 20 stopni :D Zdaje się, że w następny poniedziałek :D Ale potem znowu ma się ochładzać... Co dalej? Różnie może być :P

      Usuń
    7. Trzeba być gotowym na wszystko. :)

      Usuń
    8. Jak w tym serialu xD

      Usuń
    9. Obejrzałam parę odcinków, ale to nie dla mnie. :P

      Usuń
    10. Ja obejrzałam wszystkie sezony :D Ale w pewnym momencie to się zaczęło robić naciągane, bo już każdy z każdym i wszystko :P Ostatnie odcinki już mi nie sprawiały takiej frajdy :P Obecnie oglądam rodzinkę.pl. Słyszałaś, że 5 sezon będzie sezonem ostatnim? :(

      Usuń
  6. Powodzenia xD
    Też muszę kupić sobie żel antybakteryjny. A on jest do mycia rąk bez wody?
    Ja bym właśnie potrzebowała otwieracza ale jako bryloczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Wyciskasz i rozsmarowujesz jak krem do rąk. Po chwili nie ma po nim śladu, a ręce czyste. :)
      Na pewno coś znajdziesz. :)

      Usuń
    2. Ale gdzie taki kupić?
      Ooo muszę kupić bo ja mam chorobę brudnych rąk :) chyba :P

      Usuń
    3. W rossmannie, różnych drogeriach, nawet w niektórych większych marketach.

      Usuń
  7. Ale pisać to Ty chyba bardzo lubisz? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu tak myślisz? ;)

      Usuń
    2. Bo długopisów to Ty masz sporo ;)

      Usuń
    3. Dostaję je za darmo, więc noszę i rozdaję znajomym. :)

      Usuń
    4. Od kogo jesli mogę zapytać?

      Usuń
    5. Tajemnica służbowa. :P Od kochanych konwojentów, oczywiście. :)

      Usuń
    6. Ty to masz szczęście :D

      Usuń
    7. Dobrze, że jest :)

      Usuń
  8. no patrz, otwieracz na wyciągnięcie ręki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusteczki są takie same, żel antybakteryjny taki sam mam i pomadka z nivei :D tabletki też noszę ale w małym, metalowym pudełeczku jako apteczkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tabletki za szybko się zużywają, żeby je przekładać. Ciągle ktoś ode mnie "pożycza". :)

      Usuń
  10. Też noszę w torebce kalendarz bo jestem strasznie zapominalska XD
    I słuchawki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę sobie wszystko zapisywać, bo inaczej zapomnę. :P

      Usuń
  11. Tacy ludzie potrafią najbardziej zdenerwować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście to tylko praca i mogę ich spokojnie olać.

      Usuń
  12. Sporo masz rzeczy w torebce :) ale w końcu przezorny ubezpieczony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mam dużą torebkę. Planuję sobie kupić nową, mniejszą, wtedy będę musiała coś z niej wyrzucić. :)

      Usuń
    2. Pewnie będzie trudno wyeliminować parę rzeczy :)

      Usuń
    3. Ale wszystko jest mi potrzebne. :P

      Usuń
  13. Ładne to pudełeczko z soczewkami <3
    Jak się sprawuje podkład? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do tego dostałam je w gratisie. :)
      Bardzo go lubię, dla mnie jest w sam raz. Wcześniej używałam L'oreal true match, ale ten jest tańszy, a efekt podobny.

      Usuń
  14. Moja kieszeń ma podobny skład;) Ale bez kosmetyków:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. To opowiadaj, co u Ciebie słychać. :P

      Usuń
    2. Praca, dom, praca, dom i tak w kółko. Nic ciekawego :) Teraz mnie na zmiany wzięło i jutro idę się na rudo robić ^^

      Usuń
    3. Ja się wybieram do fryzjera już chyba z pół roku. :P Ruda byłam, blond też, teraz chcę się na ciemno zrobić.

      Usuń
  16. musisz mieć mega ciężką torebkę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak źle. Duża jest, więc muszę ją czymś wypchać. :)

      Usuń
  17. Dużo tego :) Ale wiele z tych rzeczy wrzuciłabym też do siebie.

    Jak ci się podoba "Gra Endera"? Tyż to czytałam a potem oglądałam (http://histeryczna.blogspot.com/2014/01/104-gra-endera.html)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię mieć wszystko przy sobie. :)
      Czytałam Twoją recenzję. Książka niezła, choć wszystko dzieje się chyba trochę za szybko.

      Usuń
  18. Co jak co, ale kalendarza zazdroszczę, jest uroczy! :) Ja jakoś nie ufam darmowym cukierkom :D Takich przynajmniej nie spotkałam, jaki mają smak? :) Ja zwykle mam problem z tagami. Fajnie się je zaczyna, ale czasami nie daję rady z ich zakończeniem, ciągnie się to w nieskończoność, więc trzymam za Ciebie kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się nachodziłam, zanim go wybrałam. Dla mnie to ważna rzecz, w końcu będę z niej korzystała cały rok. ;)
      Świetne są! Generalnie są owocowe, ale zależy na jakiego trafisz. :)

      Usuń
  19. ooo podobną mam zawartość, tylko bez soczewek :) no noszę okulary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę soczewki. Noszę je od około dwóch lat, ale gdybym wiedziała, że to takie wygodne, na pewno zaczęłabym wcześniej. :)

      Usuń
  20. W mojej torebce/torbie obowiązkowo - długopis/y, kalendarz, szczotka do włosów, okulary, telefon, portfel i klucze do mieszkania. A później to w zależności gdzie idę i co będę potrzebować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, co najważniejsze. :) U mnie zależy jeszcze od wielkości torebki - im większa, tym więcej pierdółek do niej zapakuję.

      Usuń
    2. A potem weź to znajdź! Jak ja nienawidzę szukać czegoś w tej torbie. Dlatego np. klucze często też noszę w kieszeni kurtki, żeby nie musieć ich potem szukać pod drzwiami.

      Usuń
    3. Mnie też to denerwuje... Moja mama potrafi ze swojej torebki wszystko wyrzucić na parkingu, żeby znaleźć kluczyki do samochodu. :D

      Usuń
    4. Nieee, chyba bym umarła, jakbym aż tak nie mogła czegoś znaleźć, żeby musieć wyrzucać rzeczy z torby.

      Usuń
    5. Mama po prostu nigdy nie robi w niej porządku, a jak zmienia torebkę, to po prostu przerzuca rzeczy z jednej do drugiej.

      Usuń
  21. Owocowa pomadka? :D Słodka i pachnąca? :D Mniam mniam:D. (Nie zabrzmiało to zanadto lesbijsko?:P)
    No to tak, ja bym sobie wzięła te długopisy, latarkę-miniaturkę, kalendarz i książkę... a i cukierki :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jeśli zabrzmiało, to nie mam nic przeciwko. ;)
      Długopisami i cukierkami możesz się poczęstować, bo pewnie i tak niedługo nowe dostanę, ale resztę zostaw. :P

      Usuń
  22. cukierki ♥
    jej, ile przydatnych rzeczy! a faceci się dziwią, czemu damskie torebki są takie cieżkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. A nam przecież wszystko się przyda. :)

      Usuń
  23. Fajny portfel. Szukałam czegoś podobnego ale w czerwieni i nie mogłam znaleźć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czerwieni nie było, był jeszcze czarny.

      Usuń
  24. Moje koleżanki zawsze się śmieją, że noszę ze sobą kontener, a nie torbę (taka wielka, nie taki śmietnik ;D), a ja nie mam w niej nawet kosmetyków!
    Myślałam, że ten tag umarł. Ja go gdzieś zgubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też jest wielka i śmieję się, że to raczej worek na ziemniaki niż torba. :P
      Tagi nie umierają tak łatwo. :)

      Usuń
  25. kobiece torebki sa takie pojemne ;)

    OdpowiedzUsuń