wtorek, 22 października 2013

Sam sobie narysuj świat...


Jeśli jednego dnia twoja mama robi sobie wycieczkę do gdańskiego oddziału NBP, a Piękny wygląda jak kupka nieszczęścia, to wiedz, że coś się dzieje. Serio, co za różnica, parę milionów w tę, parę milionów w tamte. Ostatecznie jednak mama uratowała Pięknemu tyłek, mówiła, że chłopak prawie płakał przez telefon. Chciałabym o zobaczyć... Chociaż z drugiej strony obawiam się, że to jeden z tych widoków, które bardzo chcesz zobaczyć, a gdy już widzisz, modlisz się, żeby nigdy więcej tego nie oglądać. Jak pijana Magda. Po prostu niektóre rzeczy nie powinny mieć miejsca. Bo nie. 

Trochę się dzieje, ale pisać o tym nie umiem. 

24 komentarze:

  1. niektórych wydarzeń, sytuacji nie da się opisać, po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niektóre się po prostu nie nadają do opisywania. :)

      Usuń
    2. coś o tym wiem.. jest coś co mnie ostatnio wkurza ale nijak nie jestem w stanie tego pisać...

      Usuń
  2. 'jak kochać to księcia, jak kraść to miliony' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, Lu ujęła to genialnie ;D Mój komentarz jest już zbędny ;D

      Usuń
    2. Też się z tym zgadzam. :)

      Usuń
    3. Do usług, moje drogie panie :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Prościej nie umiem. :)

      Usuń
    2. Próbowałam, ale wyszedłby mi z tego trzy razy dłuższy i wcale nie bardziej zrozumiały tekst. :D

      Usuń
  4. Nieee.... Masz rację - niektóre rzeczy nie powinny mieć miejsca, innych nie powinniśmy widzieć, a o jeszcze innych nie ma po co pisać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami brakuje nam słów, żeby opisać swoje emocje albo wydarzenia :)
    I rzeczywiście niektóre rzeczy po prostu nie powinny się dziać - ot tak, po prostu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może słowa przyjdą z czasem, gdy emocje opadną.

      Usuń
  6. Czasami lepiej milczeć:) Ale rację masz, że jak się już zobaczy te łzy to wcale nie chce się na nie patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie umiem wyobrazić go sobie w takim stanie...

      Usuń
  7. Nie wiem zbytnio o co chodzi ale i tak nie za dobrze to brzmi...
    Kuroko wrócił ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam. :D
      Chwilowo nie mam pomysłu na nowy szablon, a ten jest taki prosty i klasyczny.

      Usuń
  8. Mama? Miliony? Piękny? Tyłek? System mi wariuje.

    Niech się dobrze dzieje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa. Mój system dawno przeszedł w stan uśpienia. :D

      Usuń
  9. Mama jest naiwna czy Piękny serio potrzebował pomocy?

    OdpowiedzUsuń