czwartek, 29 maja 2014

Maj love?


Podobno wiosna to najlepszy czas, żeby się zakochać. Zwłaszcza maj. 




i tak dalej.

Sama przez chwilę uwierzyłam w niezobowiązujący flirt, który obiecał mi horoskop. 

Jednak wraz ze słoneczną pogodą, zniknął mój optymizm. Myślałam, że jesteśmy dorośli, a bawimy się w podchody jak dzieci. Jak długo tak można? Przestało mnie to bawić. 

#Ten świat jest tak mały, że wszyscy tu wiedzą, kto z kim pije, i kto z kim śpi. #Ale jest rudy. #Jego nie ugłaskasz. #Nawet o tym nie myśl. #Hej głupia ty, głupia ty

194 komentarze:

  1. Bo dorośli w przeciwieństwie do dzieci pragną już w jakimś stopniu się ustatkować i szukają zobowiązań - a we flirtach jest ich ciut za mało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy chyba nigdy nie dorastają.

      Usuń
    2. Cóż, w zależnosci od osoby ma to czasami dobre bądź niezbyt optymistyczne aspekty.

      Usuń
    3. Wszystko ma swoje dobre i złe strony. A dorosnąć trzeba i tak.

      Usuń
    4. W takich sytuacjach od kilku lat mam w zwyczaju mawiać: "Niestety...".

      Usuń
    5. Bo co więcej można powiedzieć? :)

      Usuń
    6. Można westchnąć, by zastąpić zbędne mówienie ;P

      Usuń
    7. Ale to i tak nic nie zmieni.

      Usuń
    8. Zmiany to już od każdego z osobna zależą.

      Usuń
    9. Musimy się z tym pogodzić. :)

      Usuń
    10. Inaczej czeka nas walka z wiatrakami ;P

      Usuń
  2. flirty są złe, bo to w dużej mierze tylko zabawa...;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa jest zła? :(

      Usuń
    2. Zależy kto jakie ma podejście i czego oczekuje, a oczekiwania z latami się zmieniają. Kiedyś flirty mnie bawiły obecnie mnie nużą, męczą i w ogóle :P to chyba objaw starości :P

      Usuń
    3. Mnie też już czasami mdli od tych końskich zalotów, z których i tak wiecznie nic nie wynika.

      Usuń
    4. no właśnie o tym mówię, nic z takich flirtów nie wynika i to zaczyna z czasem nieziemsko irytować ;)

      Usuń
    5. Tak, to jest porządnie wkurzające. Do flirtowania każdy chętny, a umówić się żaden nie chce. :P

      Usuń
    6. flirt to zabawa, a z umawianiem się coś się wiąże ;)

      Usuń
    7. Do kitu taka zabawa. :P

      Usuń
    8. dlatego dałam sobie spokój ;D

      Usuń
    9. Chyba też tak zrobię. :)

      Usuń
  3. Każda okazja, żeby się zakochać jest dobra :)
    Kurczeeee ja się zakochałam w maju :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie każdy facet jest tego wart.
      To źle? ;)

      Usuń
    2. Sama sobie zaprzeczyłam :p

      Usuń
    3. W życiu różnie bywa. ;)

      Usuń
    4. No tak :) ale skoro sama widzisz, że z facetem jest coś nie tak to znaczy, że z Tobą jest wszystko w porządku ;)

      Usuń
    5. Albo to ze mną jest coś nie tak. :P

      Usuń
    6. Nie nie! To wina faceta!

      Usuń
    7. I tej opcji się trzymajmy :))

      Usuń
    8. Solidarność jajników? :D

      Usuń
    9. Noo baa :D A my kobietki powinniśmy trzymać się razem :)

      Usuń
    10. A już za kilkanaście minut czerwiec ;P

      Usuń
    11. Dzień dziecka. :D

      Usuń
    12. No to najlepszego dzieciaku :D
      teraz Twoja kolej :P

      Usuń
    13. Wszystkiego najlepszego :D

      Usuń
    14. Ooo dziękuję :D Nie spodziewałam się :D

      Usuń
    15. Oczywiście, że nie. :D Chyba pójdę kupić sobie jakiś prezent z tej okazji. :P

      Usuń
    16. "Chi" Eldo i zamówiłam "N.E.O." Pięć Dwa. :)

      Usuń
  4. Każda pogoda jest dobra, żeby się zakochać. I każdy miesiąc jest do tego dobry, raczej nie ograniczałabym tego do jednego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ograniczam, po prostu tak kojarzy mi się wiosna.

      Usuń
  5. Coś musi być w tej wiośnie. Mam ostatnio jakąś większą chcicę na miłość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko gdzie ją znaleźć?

      Usuń
    2. Podobno sama przychodzi.

      Usuń
    3. Widać mój adres zgubiła.

      Usuń
    4. A może wcale nie. Może już dawno stoi pod Twoim domem tylko jej nie widzisz? Może już dawno zapisała sobie Twój adres i już idzie do Ciebie? Może czeka tylko na odpowiedni moment, żeby Cię zaskoczyć i zrobić "akuku, tu jestem" ? :)

      Usuń
  6. trudno, włącz swój ciacho-radar i czekaj na sygnał. potem atakuj i flirtuj. "miejmy odwagę próbować, może to akurat miłość."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ciacho-radar chyba się popsuł, bo wskazuje mi samych idiotów.

      Usuń
    2. A może ciacho-radar trzeba skalibrować i może wyłapie ciekawy obiekt, który normalnie chowa się w swojej norce? :]

      Usuń
  7. I za to właśnie lubię wiosnę. Za optymizm. ;)
    Obawiam się, że niestety długo tak można.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Wystarczy trochę słońca i od razu jakoś tak lepiej na duszy. :)

      Usuń
    2. No to teraz oby to słońce świeciło w nas jak najdłużej :)

      Usuń
    3. Z tym to niestety różnie bywa.

      Usuń
    4. Niestety. A powinniśmy być uśmiechnięci bez względu na pogodę, na te lekkie zachwiania. "Cieszy się z małych rzeczy", czy coś.

      Usuń
    5. Łatwiej powiedzieć niż zrobić. :) Wiadomo, że dobre nastawienie to połowa sukcesu, ale czasem jedna przykra sytuacja może zepsuć cały dzień.

      Usuń
    6. Niech psuje dzień, byle nie życie. Słabsze dni się zdarzają i ja myślę, że one są jak najbardziej potrzebne. Żeby docenić te piękniejsze momenty.

      Usuń
    7. Zgadzam się. Gdyby nie było gorszych dni, nie byłoby też tych lepszych.

      Usuń
    8. A no właśnie. Poza tym.. mamy tendencję do wynajdywania problemów tam, gdzie ich nie ma.

      Usuń
  8. Mnie się bardziej lato kojarzy z miłością. Te wakacyjne romanse szczególnie. I chyba dlatego nienawidzę tego okresu, bo nigdy MNIE się to nie sprawdza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też nie za bardzo, więc nie jesteś sama. :)

      Usuń
  9. Pierwsze dwa wersy to o nas. Nie wiem ani o co mu chodzi ani po co tak kombinuje i miesza w życiu i moim i swoim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię takiego kombinowania.

      Usuń
    2. Ja też. Wolałabym powiedzieć prosto z mostu jak jest.

      Usuń
    3. Tak powinno się robić.

      Usuń
    4. Powinno, ale niestety jest inaczej. On coś ukrywa, bo jakoś mój wiek mu do tej pory nie przeszkadzał. Każdy by się zorientował, że chodzi jeszcze o coś innego.

      Usuń
    5. Myślisz, że zdołasz się dowiedzieć, o co mu chodzi?

      Usuń
    6. Chyba każdy zasługuje na wytłumaczenie i szczerą rozmowę.

      Usuń
    7. Zgadzam się, niestety nie wszyscy podzielają tę opinię.

      Usuń
    8. Takie niewyjaśnione sprawy męczą myśli.

      Usuń
    9. I to jest najgorsze, nawet nie to, że nie jesteśmy razem, bo to jakoś przeżyję.

      Usuń
    10. Myślałam, że po czwartkowym spotkaniu się coś wyjaśni. A tu znów nie wiem co myśleć.

      Usuń
    11. Najlepiej byłoby w ogóle przestać o tym myśleć.

      Usuń
    12. Dlatego postanowiłam skupić się na sobie. A możliwe, że to kwestia czasu, żeby się wyjaśniło.

      Usuń
    13. Oby tak się stało. :) A jeśli nie, postaraj się tym nie przejmować.

      Usuń
    14. Właśnie tak robię. A on znów zaproponował spotkanie.

      Usuń
    15. To jest masakra, dramat i paranoja w jednym.

      Usuń
    16. A miało być tak pięknie.

      Usuń
    17. No bo tak było na początku. Po prostu było pięknie.

      Usuń
  10. Ja uważam maj za miesiąc pechowy. Zero miłości, zero działania tylko obojętność. I tak co roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, maj już się kończy.

      Usuń
    2. Nie martwię się, po prostu przeraża mnie moja obojętność.

      Na szczęście się kończy :D

      Usuń
    3. No to wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka. :D

      Usuń
    4. Dziękuję i wzajemnie :) Spełnienia marzeń :p

      Usuń
  11. No cóż. Mnie też to czasami denerwuje, ale ja się bawię w podchody nawet po dwóch latach bycia w związku, więc gierki to chyba nieodłączny element miłości i zauroczenia. :)
    Jeśli czekasz na jakieś poważniejsze kroki może warto obmyślić plan strategii jak je wymusić, albo samej powziąć te kroki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pocieszyłaś mnie. :P Właśnie, co u Ciebie i tego Twojego?
      Nie, nie warto. Uwierz, że lepiej zrobię, jeśli odpuszczę. Szkoda mojego czasu.

      Usuń
    2. Narazie jest pięknie i cudownie, słodko i romantycznie (w granicach :P), ale wiesz : są wzloty i upadki - zawsze jak się chwalę, że w danej chwili jest ok - po chwili wszystko się wali, więc zobaczymy :P
      Skąd wiesz :P Jak nie spróbujesz to się nie przekonasz :P Do Ciacha ja pierwsza zrobiłam pierwszy krok.

      Usuń
    3. To oby tak dalej się układało. ;) Wzloty i upadki muszą być, w końcu to część życia...
      Chyba dałam mu wystarczająco do zrozumienia, że może działać. Gdyby chciał, zrobiłby coś, a tak widać, że mu nie zależy.

      Usuń
    4. Niestety :P
      Faceci mają problem z okazywaniem uczuć, moze mu zależy ale nie wie co zrobić, boi się, że Cię straci...

      Usuń
    5. Ej, bo zaraz wyjdzie, że on jest super, tylko ja jestem dziwna. :P

      Usuń
    6. Nie no spokojnie, ale mówi się, że co nagle to po diable ;) Może ta znajomosć potrzebuje trochę więcej czasu by się rozwinąć? :)

      Usuń
    7. Czasu to akurat nie brakowało...

      Usuń
    8. To jak długo już "kręcicie" ze sobą? :D

      Usuń
    9. Trudno powiedzieć, ale znamy się chyba ze dwa lata.

      Usuń
  12. Bo przychodzi moment, że dziecinne podchody to już za mało, że trzeba konkretów. Kobiety szybciej to odczuwają niż faceci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o tym. Jednak nie oczekuję oświadczyn ani deklaracji, po prostu chciałabym wiedzieć, na czym stoję.

      Usuń
    2. A ja nic nie mówiłam o oświadczynach. Tylko o konkrecie , że jesteśmy para albo nie.
      Oświadczy to jest dalszy temat.

      Usuń
    3. W niektórych przypadkach bycie parą to już dalszy temat...

      Usuń
    4. To takie bycie w ciągłej niepewności czy to jest kochanie , czy to jest przyjaźń

      Usuń
    5. Gorzej, gdy nie jest to ani jedno, ani drugie.

      Usuń
    6. ojoj to masz racje - istna masakra

      Usuń
    7. Taa, to jest dopiero beznadziejne.

      Usuń
    8. ale to się z czasem rozjaśni

      Usuń
    9. Szczerze mówiąc, mam to już gdzieś.

      Usuń
    10. Olej jak coś ma być to będzie. Czasem lepiej tak niż drążyć

      Usuń
    11. Tak chyba zrobię. :)

      Usuń
    12. To prawie zawsze działa :)

      Usuń
  13. Takie dziecinne podchody mają w sumie swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po takim czasie też by Cię to zaczęło wkurzać. :P

      Usuń
    2. To się wtedy bierze sprawy w swoje ręce ;P

      Usuń
    3. Niech mnie ręka boska broni XD

      Usuń
    4. Powinnam odpuścić.

      Usuń
    5. Bo wierzę, że gdyby miało coś z tego być, to już by było.

      Usuń
    6. Myślę, że znając szczegóły, zgodziłabyś się ze mną.

      Usuń
    7. Na szczęście 'tego kwiatu jest pół światu' :D

      Usuń
    8. Ale tego jedynego zamienić się nie da ;]

      Usuń
    9. Ciekawe, czy kiedykolwiek go poznam. :P

      Usuń
    10. Poznasz, poznasz :)

      Usuń
    11. Jasne. Chyba po drugiej stronie lustra. :)

      Usuń
    12. Akurat Alicja w Krainie Czarów leci ;P

      Usuń
    13. Akurat nie jestem fanką. :D

      Usuń
    14. Filmu, książki czy obu?

      Usuń
    15. Filmu nie oglądałam, książka wystarczająco mnie do niego zniechęciła.

      Usuń
    16. W ogóle ogarniasz, o co w tym chodzi?

      Usuń
    17. O magiczne grzybki. :D

      Usuń
    18. Czyli nic ciekawego. :)

      Usuń
  14. To może czas szczerze porozmawiać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale skoro mówisz o dziecinnym zachowaniu, to może trzeba porozmawiać żeby kilka spraw rozwiązać :)

      Usuń
    2. Tak zrobiliby dorośli ludzie. :)

      Usuń
    3. No tak, ale Ty możesz wykazać się tą dorosłością i spróbować :)

      Usuń
    4. To spróbuj poważnie porozmawiać z dzieckiem. :D

      Usuń
    5. Czasem się udaje ^^

      Usuń
  15. No właśnie... Podobno maj jest najlepszym miesiącem na miłość, a ja jakoś tego dalej nie zauważam.
    Jeeej, a jak dorośli ludzie zamiast zachowywać się jak przystało na swój wiek, są dziecinni w tych sprawach, gdy nie powinni... to nie lubię tego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się przekonamy. :)
      Są sytuacje, kiedy możemy być dziećmi, ale i takie, kiedy trzeba się zachować dojrzale. Chyba nie bez powodu mówią, że pierwsze 40 lat dzieciństwa mężczyzny jest najgorsze. :P

      Usuń
  16. Faceci znają chyba tylko tą zabawę w podchody...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie marnie to widzę.

      Usuń
    2. Każdy, który staje na mojej drodze to właśnie robi...

      Usuń
    3. Może są jakieś wyjątki.

      Usuń
    4. Może. I może kiedyś ich poznamy...

      Usuń
    5. Nadzieję zawsze można mieć. :)

      Usuń
    6. Bez niej trudno się żyje...

      Usuń
    7. O ile w ogóle się da.

      Usuń
    8. Obyśmy nigdy się o tym nie przekonały.

      Usuń
    9. Róbmy więc wszystko, by tak się nie stało.

      Usuń
    10. W teorii wszystko jest takie proste.

      Usuń
    11. W praktyce z reguły też.

      Usuń
    12. Nie, z tym już gorzej bywa.

      Usuń
    13. Niektórzy faceci, którzy nie znają podchodów, cechują się subtelnością godną pierwszej reklamy Iladianu. :P

      Usuń
  17. Chyba każdy po jakimś czasie liczy na coś poważniejszego niż tylko zabawę i "niezobowiązujący flirt". Jednak pewniej się wtedy czujemy, gdy wiemy, że to nagle nie zniknie i jest to szczęście które utrzyma się długo. Nie lubię niepewności i tego, jak coś układa się nie po mojej myśli. Oby wkrótce u Ciebie się to wyjaśniło i na twoją korzyść. :) Może czerwiec przyniesie coś dobrego? Na zakochanie jest dobry każdy miesiąc. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie każdy miesiąc jest pod tym względem kiepski, ale dzięki. ;)

      Usuń
  18. Ja już dawno skończyłam z takimi podchodami... Szkoda moich nerwów xP

    OdpowiedzUsuń
  19. Czerwiec z koli jest dobry na nowe znajomości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tak co roku nastawiam się na to, że wiosną przyjdzie miłość, a tu lipa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Może czerwiec nie będzie taki zły i Cię zaskoczy czymś nowym :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dla mnie maj okazał się dwa lata temu bardzo przyjemny :) może w przyszłym roku i Ciebie zaskoczy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby to było pozytywne zaskoczenie. :)

      Usuń
    2. tego Ci BARDZO życzę :) inne zaskoczenie w grę nie wchodzi

      Usuń
    3. Dzięki. ;) Pożyjemy, zobaczymy.

      Usuń